петък, 30 декември 2016 г.

НИКОЛАЙ ТОДОРОВ ПЕНЯШКИ - ПЛАШКОВ


Роден съм на 28.03.1955 г. в с.Галиче, общ. Бяла Слатина, обл.Враца. Семеен с две деца. По професия – машинен инженер. Живея в Добрич
След 1990 г. съм работил в областта на търговията, маркетинга и рекламата, в рекламните отдели на вестниците „Черно Море“ – Варна и „Изберете“ – Добрич .Работил съм като председател на фондация „Образование, Изкуство, Култура“, репортер и продуцент в бившата „Александър – телевизия“ – Добрич към предаване за изкуство и култура с водещ добруджанската поетеса Камелия Кондова. 
Издал съм сборник с разкази и стихотворения, „Жаден съм…“.

Мои 
стихотворения, хайку стихове и разкази са преведени на английски, арабски, немски, руски, френски, италиански и други езици.
Други мои произведения са публикувани в литературен вестник „Антимовски хан“ – Добрич, Антология „Културна палитра“ – ЛИК – 2012 г. с произведения на известни български писатели и поети от страната и от цял свят, електронно списание „Литературен свят“, литературен сайт  „Разкази“ списание за литература Е- lit.info  Литературен сайт  Cheti.Me 
 и списание за Литература и Изкуство Списание „ПРОСТОРИ“ , Електронен алманах за Литература, изкуство и култура http://litersvyat.blogspot.com/,  и   Алманах за Литература, Изкуство и Култура 
Други мои произведения може да четете и в eлектронна библиотека: http://chitanka.info/

ЖАДЕН СЪМ
Предстои издаването на новите ми сборници, „Докосване“ – повести и разкази и „Нежни струни“ – поезия и хайку.
Призьор съм в националния конкурс за „Хайку“ в  kafene.bg  за 2006 г. и за разкази към сайта  jivotyt.com
Член съм на "КОНФЕДЕРАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИТЕ ПИСАТЕЛИ" - гр.Бургас и
Регионален координатор на "КБП" - за област Добрич, и на "СЛАВЯНСКО ДРУЖЕСТВО В БЪЛГАРИЯ основано през 1899 г., и на  "
Дружество на краеведите "Отец Павел Атанасов" - Добрич.

В момента съм отдаден на работата си по роман със заглавие „Отражение“.



Няма коментари: